Kevin Gates – Vouch [Official Audio]


Yes sir I’m never standing out I’m never standing out Oh oh Ay this is big Gates right here talking Watch your mouth no dissing me You know we all saw it You say I’m fake that’s your opinion That’s just y’alls story Just face the fact I was y’all blessing But y’all ignored it Your quest for fame had you distorted Not accepting sorry I’m really that, the streets will vouch The people vouch The jail will vouch All the n****s in the feds will vouch We held it down while in the drought One of my sales will vouch I’m standing out When it’s beef I’m never standing down Stayed next door to JaMarlo while in St John
apartments Couldn’t afford the rent, we moved with
Grandma, more like an orphanage The neighborhood ain’t like us say we came
from New Orleans Had some fights and slung some iron in Baton
Rouge you recall it Lee Lucas doing life, he left when I was 11 Had a job I did not like, and started narcotic
selling I do for me, I feed myself fuck who not willing
to help me We either die or go to jail so what the f**k
could you tell me Fully loaded Mac 11 when this pressure get
applied, Got a brand new Glock 9, and I keep it by
my side You took the side of that lil boy done out
of hatred no question Draw your sword get met with brute force,
no second guessing (On god), watch your mouth no dissing me You know we all saw it You say I’m fake that’s your opinion That’s just y’alls story Just face the fact I was y’all blessing But y’all ignored it Your quest for fame had you distorted Not accepting sorry I’m really that, the streets will vouch The people vouch The jail will vouch All the n****s in the feds will vouch We held it down while in the drought One of my sales will vouch I’m standing out When it’s beef I’m never standing down Still honored Tommy Ray for everything he
did for me I was loyal Got betrayed became a great disappointment I thought we was under that law, but your
nephew’s an informant Put the folks in my business Gotta set court appointments Gotta suit up with lawyers Damn, this how we rockin They copyrighted my name and wanted 1 million
dollars The label laughed in my face I had to pay
out my pocket Young money closed the door and ain’t nobody
wan’ sign me Travis Newman looked out we in the park and
we grinding If you want ‘em wholesale, just pull up
and we got it Shoutout to Ms. Connie, my heart on Carolina I put diamonds in the T.O.P. and all in the
bottom I ain’t ever change up lets get that understood I’m in that 70805 and they show love in
my hood I ain’t ever change up lets get that understood I’m in that 70805 and they show love in
my hood Watch your mouth no dissing me You know we all saw it You say I’m fake that’s your opinion That’s just y’alls story Just face the fact I was y’all blessing But y’all ignored it Your quest for fame had you distorted Not accepting sorry I’m really that, the streets will vouch The people vouch The jail will vouch All the n****s in the feds will vouch We held it down while in the drought One of my sales will vouch I’m standing out When it’s beef I’m never standing down I ain’t ever change up lets get that understood I’m in that 70805 and they don’t show
love in my hood

100 thoughts on “Kevin Gates – Vouch [Official Audio]

  1. Yes sir, I'm never standing out
    I'm never standing out, oh, oh
    Go Grizzly
    Ay, this big Gates right here talkin'

    Watch yo' mouth, no dissin' me, you know we all saw it
    You say I'm fake, that's your opinion, that's just y'all story
    Just face the fact I was y'all blessin', but y'all ignored it
    Your quest for fame had you distorted, not acceptin' sorry
    I'm really that, the streets a vouch, the people vouch
    The jail a vouch, all the niggas in the feds a vouch
    We held it down while in the drought, one of my cells a vouch
    I'm standin' out, when it's beef, I'm never standin' down

    Stayed next door to Jermalo while in Saint John apartments
    Couldn't afford the rent, we moved with grandma, more like an orphanage
    The neighborhood ain't like us, say we came from New Orleans
    Had some fights, I slung some iron in Baton Rouge, you recall it
    Lee Lucas doing life, he left when I was 11
    Had a job I did not like and started narcotic sellin'
    I do it for me, I feed myself, fuck who not willin' to help me
    We either die or go to jail, so what the fuck could you tell me?
    Fully loaded MAC-11 when this pressure get applied
    Got a brand new Glock 9 and I keep it by my side
    You took the side of that lil' boy, done out of hatred, no question
    Draw ya sword, get met with brute force, no second guessin' (up there)

    Watch yo' mouth, no dissin' me, you know we all saw it
    You say I'm fake, that's your opinion, that's just y'all story
    Just face the fact I was y'all blessin', but y'all ignored it
    Your quest for fame had you distorted, not acceptin' sorry
    I'm really that, the streets a vouch, the people vouch
    The jail a vouch, all the niggas in the feds a vouch
    We held it down while in the drought, one of my cells a vouch
    I'm standin' out, when it's beef, I'm never standin' down

    Still honor Tommy Wraith for everything he did for me, I was loyal
    Got betrayed, it came with great disapointment
    I thought we was under that law but your nephew's an informant
    Put the folks in my business, gotta set court appointments
    Gotta suit up with lawyers, damn, this how we rockin'
    They copyrighted my name and wanted 1 million dollars
    The label laughed in my face, I had to pay out my pocket
    Young Money closed the door and ain't nobody wanna sign me
    Travis Newman looked out, we in the apartment, we grindin'
    If you want 'em wholesale, just pull up and we got it
    Shout out to Ms. Connie, my heart on Carolina
    I put diamonds in the T-O-P and all in the bottom
    I ain't never change up, let's get that understood
    I'm in that 70805, they don't show love in my hood
    I ain't never change up, let's get that understood
    I'm in that 70805, they don't show love in my hood

    Watch yo' mouth, no dissin' me, you know we all saw it
    You say I'm fake, that's your opinion, that's just y'all story
    Just face the fact I was y'all blessin', but y'all ignored it
    Your quest for fame had you distorted, not acceptin' sorry
    I'm really that, the streets a vouch, the people vouch
    The jail a vouch, all the niggas in the feds a vouch
    We held it down while in the drought, one of my cells a vouch
    I'm standin' out, when it's beef, I'm never standin' down

    I ain't never change up, let's get that understood
    I'm in that 70805, they don't show love in my hood
    I ain't never change up, let's get that understood
    I'm in that 70805, they don't show love in my hood

  2. I wont ever say free gates he gotta fuckin head on his shoulders he know what he doin i aint gonna ever say free anybody even my own you knew what you was doin everything has a consquence rather its positive negitive u gotta take that shit own that shit and dont bitch bout that shit fuck what ya heard if i locked up dont free me i rather stay in their till my times ☝

  3. June 2019 still one of my favorites by gates ND still hits like it's fresh❣️❣️❣️ πŸ–•πŸ€žπŸ€™

  4. I never needed blessings my blessings is never having any romodel now i found it im always wanted be like me i think im awsome im what ive always wanted to be the old better version of me

  5. Every bar.. every line..every time every song.. absolute substance..gates suffers from a disposition to an over ridiculed society and is in whelms physcologically causing great music ..his sick mental state redirects his mentality to backlash and seek to help those who suffer from dispositions thus having a degree in therapeutics..gates wanting you to feel his pain through his music is astonishing after listening ..its like he is psychopath intimately..the deep effects his yearning creates makes me flow with every song..its like now I'm on a journey with him..masterpieces of work is all Im witnessing…
    #HadToElaborate..

  6. I want you to know even us white people love you and couldn’t imagine life without real music like this. I’ve been asleep on real lyrics for so long. Gates satisfies every thirst I’ve ever had. This guy has been through so much. He’s my favorite artist. Anyways sorry if I made any of y’all mad. Still love you guys and some real music. It’s quite rare these days. This guy belongs on radio and not just for β€œtwo phones” peace and love from a white guy from Indy.

  7. Mathew 24 Bible Warning

    And as he sat upon the mount of Olives, the disciples came unto him privately, saying, Tell us, when shall these things be? and what shall be the sign of thy coming, and of the end of the world? And Jesus answered and said unto them, Take heed that no man deceive you. For many shall come in my name, saying, I am Christ; and shall deceive many. And ye shall hear of wars and rumours of wars: see that ye be not troubled: for all these things must come to pass, but the end is not yet. For nation shall rise against nation, and kingdom against kingdom: and there shall be famines, and pestilences, and earthquakes, in divers places. All these are the beginning of sorrows. Then shall they deliver you up to be afflicted, and shall kill you: and ye shall be hated of all nations for my name's sake. And then shall many be offended, and shall betray one another, and shall hate one another. And many false prophets shall rise, and shall deceive many. And because iniquity shall abound, the love of many shall wax cold. But he that shall endure unto the end, the same shall be saved. And this gospel of the kingdom shall be preached in all the world for a witness unto all nations; and then shall the end come. When ye therefore shall see the abomination of desolation, spoken of by Daniel the prophet, stand in the holy place, (whoso readeth, let him understand:) Then let them which be in Judaea flee into the mountains: Let him which is on the housetop not come down to take any thing out of his house: Neither let him which is in the field return back to take his clothes. And woe unto them that are with child, and to them that give suck in those days! But pray ye that your flight be not in the winter, neither on the sabbath day: For then shall be great tribulation, such as was not since the beginning of the world to this time, no, nor ever shall be. And except those days should be shortened, there should no flesh be saved: but for the elect's sake those days shall be shortened. Then if any man shall say unto you, Lo, here is Christ, or there; believe it not. For there shall arise false Christs, and false prophets, and shall shew great signs and wonders; insomuch that, if it were possible, they shall deceive the very elect. Behold, I have told you before. Wherefore if they shall say unto you, Behold, he is in the desert; go not forth: behold, he is in the secret chambers; believe it not. For as the lightning cometh out of the east, and shineth even unto the west; so shall also the coming of the Son of man be. For wheresoever the carcase is, there will the eagles be gathered together. Immediately after the tribulation of those days shall the sun be darkened, and the moon shall not give her light, and the stars shall fall from heaven, and the powers of the heavens shall be shaken: And then shall appear the sign of the Son of man in heaven: and then shall all the tribes of the earth mourn, and they shall see the Son of man coming in the clouds of heaven with power and great glory. And he shall send his angels with a great sound of a trumpet, and they shall gather together his elect from the four winds, from one end of heaven to the other.
    Matthew 24:3 KJV, Matthew 24:4 KJV, Matthew 24:5 KJV, Matthew 24:6 KJV, Matthew 24:7 KJV, Matthew 24:8 KJV, Matthew 24:9 KJV, Matthew 24:10 KJV, Matthew 24:11 KJV, Matthew 24:12 KJV, Matthew 24:13 KJV, Matthew 24:14 KJV, Matthew 24:15 KJV, Matthew 24:16 KJV, Matthew 24:17 KJV, Matthew 24:18 KJV, Matthew 24:19 KJV, Matthew 24:20 KJV, Matthew 24:21 KJV, Matthew 24:22 KJV, Matthew 24:23 KJV, Matthew 24:24 KJV, Matthew 24:25 KJV, Matthew 24:26 KJV, Matthew 24:27 KJV, Matthew 24:28 KJV, Matthew 24:29 KJV, Matthew 24:30 KJV, Matthew 24:31 KJV
    http://bible.com/1/mat.24.3-31.KJV

  8. Listen to LegenDarri Ft Godfather "Just Hope" πŸ’―πŸ˜€πŸ˜ˆβ€ΌοΈβ€ΌοΈ #SoundCloud
    https://soundcloud.com/user-558819146/legendarri-ft-godfather-just STL

  9. I love this Man music in I'm 48 years old I have to play his music everyday on my way to work in on my way home. Keep killing them Gates your words speak Volume

  10. https://www.youtube.com/channel/UCRUGbEeJlUKPS5MNtLxZv4A

    YO CHECK THIS OUT LMK WHAT'S REALLY REALLY GOING ON THANKS IN ADVANCE GOD BLESS

    Tap that ass on the
    SUBSCRIBE BUTTON

    https://www.youtube.com/channel/UCRUGbEeJlUKPS5MNtLxZv4A

  11. Ayyyye my partna told me this was my song without the N words lmao this shit so good! And yeah dog look past the pigment and check the black and white I'm really that! gates my new favorite rapper πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’―πŸ’―πŸ’―

  12. I aint sayin it for likes. You aint listen to gates and fw gates unless you been heard of the og funny how. Before it was released. Or plug daughter. Or me too, or word around town, or find you again, or the OG ICE MOTHA FUCKIN BOX. TURN UP GATES FANS!!! we all BWA

  13. Watch when the tables turn olback to us and we earn those sticks to play these games ALWAYS positive yours truly ?_} (+) austin lee…. williams . Thank you father Jesus

  14. I had to cut off everybody wen the trap got busted i told all them to straighten the fuck up now I’m the hoe ass nigga

  15. Sold A personalised classic car same day for a toddlers bond money and took moolah from FAMILIA SWORN RIVAL OBSESSED WITH A "GODFATHER" OF YAYO CLAIM. AMNESIA MAYBE ME BUT I AINT ALONE. MY HEART LINE LEFT ME THE CLASSIC AND IT WAS BROUGHT BACK TO MYYYY SUPPOSED HOME NEXT DAY COMPLETELY FIRE BOMBED WHILE RIVALS RANK 1 CHILDREN LAUGHED IN MY GRASS. TELL BROTHER THAT~ OR ABOUT THE ORPHANS OTHER BULLSHIT AFTER UNK WENT AWAY FOR 10+. FIXIN AINT SHIT~ SOUTHERN FAMILIA FOUNDING FATHERS And Alphas will get my side including Nephew got left with no ride home after beatings he saw himself and dissowned. Snakes spit venom was locked in that attic with the toddler. Or we can speak 3 tasers at one time after brass knucks shattered the childs teeth the night he was found face down on the side of a pond. Abuse~Trauma~ and children dont mix with bacon grease filled shot glasses you ringed up. On to the next chapter~ TRA

  16. Gates is in on my top 3 best rappers no matter what #1 is 2 pac #2 Eminem #3 BIG GATES you Kevin Gates you my nigga bro idc what nobody say man ima be bumping yo shit when I’m like 90 years old str8 fact no matter what bro you Eminem and pac y’all the best hands down ain’t no comparing y’all to another rapper

  17. β€œ gotta brand new glock nine and I keep it by my side” felt πŸ¦πŸ–€ cuz it get tough out here in tha streets

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *